Rozšírená klientska zóna
Naším cieľom je prostredníctvom Klientskej zóny zefektívniť komunikáciu medzi Štátnou pokladnicou a klientom. Poskytnúť nový moderný kanál na interakciu so Štátnou pokladnicou.
Rozsah služieb, ktoré pokrýva Klientska zóna pre klientov Štátnej pokladnice je nasledovný:
Online služby
- Uzatváranie a modifikovanie online služieb elektronickou formou, čítanie, príp. vytvorenie a zmena žiadostí Online služieb, prehľad aktuálnych online služieb, reklamácii, poplatkov, platobných operácií a notifikácií, na POS a e-commerce prevádzkach a ich export
Správa účtov
- Prehľad, zadávanie a zmena žiadosti Správy účtov ako napr. Žiadosť o otvorenie účtu, žiadosť o zmenu účtu, vytvorenie zoznamu resp. dodatku k zoznamu používateľov splnomocnených disponovať s finančnými prostriedkami na účte, elektronické podpisovanie zmluvnej dokumentácie k účtom vedeným v Štátnej pokladnici, zadávanie žiadostí o pripojenie, zmenu alebo vyradenie používateľa
Elektronické podpisovanie dokumentov za klienta
- Elektronické podpisovanie vybranej vyššie uvedenej zmluvnej dokumentácie a žiadostí štatutárnym zástupcom organizácie kvalifikovaným elektronickým podpisom a časovou pečiatkou
- Splnomocnenec na podpis – štatutárnym zástupcom poverená osoba s pridelenou príslušnou rolou pre elektronické podpisovanie vyššie uvedených dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom a časovou pečiatkou
Podmienky a postup pre prihlásenie sa do Klientskej zóny je uvedený tu [.pdf, 1 MB].
Dátum poslednej aktualizácie informačného obsahu: 15.10.2024
Dátum zverejnenia informačného obsahu: 04.10.2024