Klient a VOJ

Vyradenie klienta a VOJ z IS ŠP

Zánik, resp. zrušenie oznámi klient ŠP bezodkladne písomným oznámením, ktorého neoddeliteľnou súčasťou je originál dokumentu alebo úradne osvedčená fotokópia originálu dokumentu na základe ktorého sa klient ruší.

Pri zrušení klienta postupuje organizácia podľa platných Všeobecných podmienok ŠP. Rozpočtová a príspevková organizácia pri zrušení postupuje aj podľa platného Metodického usmernenia MF SR [.pdf, 184 kB].

Zrušenie účtov a platobných kariet

  • účty vedené v ŠP: 
    • Bežné účty: zruší ŠP ku dňu zrušenia klienta, a to prevodom zostatku rušeného účtu na ten účet, ktorý si klient ŠP vopred zadefinuje.
    • Rozpočtové účty (príjmové a výdavkový účet): zruší ŠP v prospech bilančného účtu ŠR, a to ku koncu príslušného rozpočtového roka, v ktorom bol klient ŠP zrušený, resp. zmenil svoju právnu formu.
  • účty na vklad a výber hotovosti vedené v zmluvnej inštitúcií (VÚB, a.s.) a debetné platobné karty:  
    • Hotovostný účet klienta ŠP bude zrušený ku dňu zrušenia organizácie, pričom v deň zrušenia musí účet vykazovať nulový zostatok. Je možné ho zrušiť aj v skoršom termíne, a to na základe písomnej požiadavky klienta ŠP.
    • Debetné platobné karty vydané k hotovostnému účtu budú zrušené automaticky ku dňu zrušenia tohto účtu. Platobné karty je potrebné znehodnotiť.
  • vydané firemné karty DC: najneskôr ku dňu zrušenia klienta ŠP je potrebné zaslať znehodnotené firemné karty DC spolu so žiadosťou o zrušenie predmetnej zmluvy na adresu spoločnosti Diners Club.

Dátum poslednej aktualizácie informačného obsahu: 26.01.2024
Dátum zverejnenia informačného obsahu: 21.08.2018